Σε 12 περιφερειακά γραφεία επεκτείνεται η λειτουργία της πλατφόρμας myKtimatologioLive, όπου πολίτες και επαγγελματίες (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί) εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης για ζητήματα που αφορούν στο κτηματολόγιο και στην κτηματογράφηση ακινήτων συγκεκριμένων περιοχών.

Ειδικότερα, η υπηρεσία διευρύνεται με την ένταξη των ακόλουθων δώδεκα περιφερειακών γραφείων (Κτηματολογικά Γραφεία και Υποκαταστήματα) με τις περιοχές ελέγχου τους:

  1. Κ.Γ. Στερεάς Ελλάδας – Λαμία 
  2. Κ.Γ. Δυτικής Μακεδονίας – Κοζάνη 
  3. Κ.Γ. Πελοποννήσου – Τρίπολη 
  4. Κ.Γ. Β. Αιγαίου – Μυτιλήνη 
  5. Κ.Γ. Κυκλάδων – Σύρος 
  6. Υποκατάστημα Πάτμου 
  7. Υποκατάστημα Καλαμαριάς
  8. Υποκατάστημα Βέροιας 
  9. Υποκατάστημα Τρικάλων 
  10. Υποκατάστημα Αιγιαλείας – Αίγιο 
  11. Υποκατάστημα Ζακύνθου 
  12. Υποκατάστημα Χανίων 

Υπενθυμίζεται ότι τo myKtimatologioLive τέθηκε σε πιλοτική λειτουργία στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου από το Κτηματολογικό Γραφείο Αττικής στο Κορωπί και μέσα σε λιγότερους από τέσσερις μήνες έχουν πραγματοποιηθεί περίπου 600 ψηφιακά ραντεβού.

Η λειτουργία της πλατφόρμας, η οποία σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και υποστηρίζεται παραγωγικά από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, είναι η εξής: o ενδιαφερόμενος εισέρχεται στο myKtimatologio.Live.gov.gr και επιβεβαιώνει τα στοιχεία του μέσω των κωδικών Taxisne και στη συνέχεια επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από τη λίστα των διαθέσιμων ραντεβού. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet δίνεται η δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω άλλου προσώπου. 

Το ραντεβού επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο σε μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 15 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λάβει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού. Στην έναρξη της βιντεοκλήσης, η ταυτοπροσωπία ελέγχεται από τον υπάλληλο με επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου από πλευράς του πολίτη, και εν συνεχεία ο υπάλληλος εξυπηρετεί το αίτημα για το οποίο ορίστηκε το ραντεβού. 

Η πληροφόρηση δύναται να παρέχεται σε δύο επίπεδα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Σε πρώτο επίπεδο παρέχονται γενικές πληροφορίες και κατευθύνσεις από προσωπικό του φορέα με εμπειρία στον τομέα της διοικητικής πληροφόρησης. Στην περίπτωση που ο υπάλληλος διαγνώσει την ανάγκη διαβίβασης του αιτήματος σε εξειδικευμένο προσωπικό, όπως στις περιπτώσεις που ζητούνται πληροφορίες για ζητήματα νομικής ή/και τεχνικής φύσης, η πληροφόρηση δίνεται σε δεύτερο επίπεδο μέσω ελεγχόμενων ραντεβού που κλείνει ο υπάλληλος, εκ μέρους του συναλλασσόμενου, με το αντίστοιχα εξειδικευμένο στέλεχος του φορέα.

ΠΗΓΗ